Bij CasinoCity hanteren we een aantal regels. Deze bieden veiligheid en helderheid aan u en aan onze medewerkers:
- CasinoCity biedt zijn gasten veilige en verantwoorde uitgaansgelegenheden voor iedereen vanaf 21 jaar.
- De bedrijfsleiding kan zonder opgaaf van redenen iemand de toegang tot het casino weigeren.
- Het is verboden zelf foto’s of video’s te maken in het casino.
- Het gebruik of onder invloed zijn van alcoholische en bij wet verboden middelen is verboden.
- Het consumeren van zelf meegebrachte etenswaren en dranken is niet toegestaan.
- Heeft u een lopend entreeverbod? Dat ontzeggen wij u de toegang.
- Huisdieren zijn niet toegestaan.
- Het dragen van een hoofddeksel is, om veiligheidsredenen, niet toegestaan.
- CasinoCity is niet aansprakelijk voor vermissing, diefstal of beschadiging van uw eigendommen.
- Wij vragen u uw gratis entreebewijs altijd bij de hand te houden. CasinoCity controleert haar gasten – indien nodig – op hun leeftijd bij binnenkomst. Bij twijfel vragen we u een legitimatiebewijs te overleggen.
- Handelt u in een van onze filialen, in strijd met de bepalingen van het Wetboek van Strafrecht of de Opiumwet? Dan ontzeggen wij u de toegang.
- De zitplaatsen bij de speelautomaten zijn bestemd voor spelende gasten. Het is niet toegestaan er met meer dan twee personen op te spelen.
- Het bespelen en reserveren van kansspelautomaten gebeurt onder bepaalde voorwaarden. Vraagt u onze medewerkers hiernaar.
- Voor jouw en onze veiligheid is er 24 uur per dag een camerasysteem en alarmsysteem in functie. Calamiteiten worden direct doorgespeeld aan de politie. Ook is er een DNA-spray-systeem aanwezig, dat wordt ingezet bij calamiteiten.
CasinoCity garandeert u een nette, verzorgde locatie met schone en goed functionerende kansspelautomaten. Wij verzoeken u vriendelijk dit zo te houden.
- Deponeer afval en sigaretten in de daarvoor bestemde bakken en houd de speelautomaten schoon.
- Plaats geen voeten op de automaten, in verband met storingen, beschadigingen en hygiëne.
Mochten er zich toch nog onduidelijkheden voordoen? Dan zijn de beslissingen van onze medewerkers bindend.
Heeft u een klacht over een speelautomaat? Meld uw klacht dan bij de Kansspelautoriteit.